Joplin

25 maart 2017 - Joplin, Missouri, Verenigde Staten

Heel de nacht regen gehad, wat heerlijk klinkt om mee in slaap te vallen. Maar helaas hebben we overdag ook veel regen gehad. De temperatuur is een stuk lager geworden, rond de 10 graden.

We hebben de Route 66 gereden en hoop leuke dingen gezien. Zie foto's.  Tevens bij de Walmart toast wafels gekocht op aanraden van Ingrid. We gaan ze morgenochtend proberen! Adri zou Adri niet zijn om toch ook wat ijs mee te nemen, er is immers een goedwerkende vriezer in de camper :-)

Dit is de derde KOA camping die we aandoen. Tot nu toe is de Wi-Fi erg goed en hopen dit gedurende de reis te behouden.

Morgen vervolgen we onze reis richting Oklahoma City

1. Manon:
    26 maart 2017
    Hahaha To serve and protect Uranus...
  2. Suzanna:
    Leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien!
    Veel plezier vandaag en goede reis!
  3. Rob:
    26 maart 2017
    Als het 's-nachts dan maar niet nog kouder gaat worden, kan dan in de ochtend glad zijn.
    Dat lijkt me dan met een camper niet prettig rijden, maar dan heb je alle tijd om je ijsvoorraad te verorberen!!