vertrek en reis naar Chicago

22 maart 2017 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

om 03:45 uur staat Rob bij ons voor de deur om ons naar Schiphol te brengen ( waarvoor nogmaals dank :-)  ) . De rit naar Schiphol gaat zonder problemen ( hoe kan het ook anders op dat tijdstip ). De kilos van de koffers  zijn mooi binnen de grenzen geen probleem bij afgifte dus. Ons vliegtuig vertrekt mooi op tijd en door gunstige wind komen we zelfs een uur eerder aan. Zat ook een vervelend kantje aan onze vlucht, we hebben namelijk behoorlijk heftige turbulentie gehad. Zo erg dat diverse mensen het wel bekende kotszakje moesten gebruiken. Hebben  wij in ieder geval nog niet eerder meegemaakt. Helaas is de vlucht van New York naar Chicago vertraagd ( uiteindelijk 5 kwartier. hebben een uur in het vliegtuig gezeten omdat het laden van cargo niet helemaal volgens planning verliep). Dan op moment dat vliegtuig met taxien begint staat er een dame op die dan ( na een uur in het vliegtuig zitten wachten ) tot de conclusie komt dat zij waarschijnlijk in het verkeerde vliegtuig zit. Met het vooruitzicht dat deze dame ontscheept moet worden en dan tevens haar baggage , hetgeen natuurlijk een stief kwartiertje zou hebben geduurd. gelukkig is de bemanning van mening dat er voor deze dame geen terugkeer meer is. ( blijkt later dat ze toch goed zit ). Gelukkig is dit een " smooth " ride en komen we vlot in Chicago aan. Na een kwartiertje , in de kou ( is behoorlijk koud hier ) , te hebben gewacht komt de shuttle bus van hotel ons ophalen. In het hotel gelijk het " paperwork" geregeld met Road Bear ( onze camperverhuurder) . dan dwingt de trek ons om een hapje te eten en is toevallig Mac Donald heel dichtbij. Nu lekker gedouched en zo slapen. Morgen om 8 uur gaan we met de bus naar Elkhart waar de fabriek staat om onze camper op te halen. Tot morgen dan maar weer.

1. Manon:
    23 maart 2017
    Heftige turbulentie, gelukkig hebben jullie het zakje niet nodig gehad? ;-)
    Fijn dat jullie toch veilig aangekomen zijn, heel veel plezier!
  2. Ingrid en Rob:
    23 maart 2017
    Nou, dat is geen goed begin.
    Als jullie maar uitgerust in de camper kunnen stappen zal het verder wel goed komen toch ?
    Hit the road and happy travels !
    Tot een volgend bericht.
  3. Suzanna:
    23 maart 2017
    Gelukkig goed aangekomen! het grote avontuur kan beginnen!
    pas goed op elkaar en heel veel plezier!
    tot horens, xxxx