Camper ophalen

24 maart 2017 - Indianapolis, Indiana, Verenigde Staten

Na een goede nachtrust waren we vanmorgen om 04:00 uur klaarwakker. We waren zeker niet de eerste bij het ontbijt om 06:30. Vele Nederlanders waren ons al voor. Want jong en oud hebben voor deze wegbrengreis geboekt. Vele net als ons met eindbestemming San Francisco. Gisteravond tijdens het afwikkelen van de papieren met de camperverhuurder werd ons medegedeeld dat de Highway 1 voor zeker zes maanden is afgesloten (een groot gedeelte is weggespoeld). Hierdoor kunnen we het laatste stuk niet langs de kust rijden. Jammer, maar helaas.

Precies om 08:00 uur reden we samen met 21 stellen / gezinnen richting Elkhart om onze camper op te halen. Slechts een persoon per stel mocht bij de camperuitleg aanzezig zijn. Laat die ene persoon nou de meest technische van ons zijn, zodat de andere in het kantoor/ wachtruimte thee kon drinken (binnen lekker warm buiten toch erg koud).  Na ruim 30 min  waren we klaar voor vertrek. Ons avontuur is nu echt begonnen! Waar gaan we als eerst heen..........WALMART. De belangrijkste boodschappen hebben we gehaald, terwijl er zoveel te zien is in deze megagrote supermarkt.

Onze eerste overnachting wordt in Indianapolis. Hier eenmaal aangekomen blijkt dat nog twee campers van Road Bear al hun plek voor vanavond hebben gevonden. Onze buurman (een hele vriendelijke Amerikaan) legt ons alle in en outs uit tijdens het aankoppelen van onze slangen. We voelen ons al helemaal thuis.

Morgen gaan we niet supervroeg eruit omdat we twee vermoeiende dagen hebben gehad. We rijden dan richting St.Louis.

1. Ingrid en Rob:
    24 maart 2017
    Zo te zien is het een 25ft. camper.
    Wij hadden vorig jaar een soortgelijke.
    Hoe gaat het slapen en verwarmen in de camper ?
    Kun je ook vermelden op welke campings jullie verblijven ?
  2. Robel:
    Hoi,
    Zien er toch iets anders uit dan de meeste in Nederland.
    Lijkt ons geen straf om daar een tijdlang mee rond te rijden.
  3. Rob:
    24 maart 2017
    Toch maar een kleine camper om te zien.
    Uiteraard een grapje, daar kan je echt mee reizen.
    Wat verbruikt zo'n auto nu?
  4. Wout en Carina:
    Hallo Adri en Oi Ling
    Camper ziet er stier uit hoor,we zijn benieuwd hoe het rijden is met zo een bak.
    Mooie foto's hoor en veel plezier.
  5. Marianne:
    26 maart 2017
    Altijd een beetje laat met reactie .. ben net een beer die uit zijn winterslaap komt. . Wat een geweldig ding .. komen zeker nog wel foto's van de binnenkant ☺
    goeie reis en doe voorzichtig