Tecopa

7 april 2017 - Tecopa, Verenigde Staten

Hallo allemaal ,

Na een  tamelijke korte nacht (waren om middernacht in motel ivm show) vanmorgen onze koffers weer gepakt en richting downdown gereden. Opmerkelijk dat om 09:00 uur de mensen alweer in grote getale op de Strip te vinden zijn. Wat ons verbaasde is dat we in downtown nergens  konden parkeren met een camper terwijl langs de Strip dit wel het geval is. Zodoende hebben we na een klein uurtje rondgereden te hebben het oude gedeelte weer verlaten en zijn richting zuid Las Vegas gereden waar het welbekende welkom sign stond te wachten op vele toeristen zoals wij.

Na een korte fotostop zijn we eerst naar de Walmart gegaan voor wat proviand. Want aankomende dagen rijden we door Death Valley. In de maand april temperaturen van min 17°C en max 32°C. In de zomermaanden temperaturen tot wel 57°C. Onze brandstoftank hebben we ook netjes volgegooid, zodat we eventjes vooruit kunnen.

Nu staan we op een camping in Tecopa. Het plaatsje staat bekend om z’n hot springs. Vele mensen van over de hele wereld komen hiernaartoe voor de baden mede voor medische genezingen, denk aan artritis of eczeem. Hier hebben we enkel elektra, omdat hier geen drinkbaar stromend water is. Het is een heel andere soort camping dan de KOA die we gewend zijn. Zo konden we zelf een plek uitzoeken en nadat we aangekoppeld waren even aangeven waar we stonden. We voelen ons echt in de middle of nowhere.

De airco draait lekker en een heerlijke geur komt uit onze kombuis. Vanavond lekker rijst, sperzieboontjes en steak met als afsluiter een ijsje met dit warme weer.

Morgen vervolgen we onze weg door Death Valley.

1. Manon:
    8 april 2017
    Zijn dat de Joshua trees? :-)
  2. Kai & Tef:
    Dan komen die 48 flesjes water van toepassing hahaha
    Lekker in de vriezer paar en gaan
  3. Rob:
    8 april 2017
    Komt over als een eindeloze vlakte om door te rijden.